Το πρώτο μου μάθημα Φυσικής Αγωγής, στο e-class, η διαφορετικότητα και η ...αριστεία!
..και, ως "δραστηριότητα", το ακόλουθο κείμενο, που αποτελεί, ουσιαστικά, τις γενικές γραμμές της συζήτησης που είχαμε κάνει, όταν είχε προβληθεί το βίντεο στην κανονική τάξη, και η οποία επεκτάθηκε σε θέματα που αφορούν την διαφορετικότητα και την αριστεία:
Αφού δείτε το βίντεο, ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ πάνω στις παρακάτω ερωτήσεις:
1. Τι έκφραση είχαν τα πρόσωπα των παιδιών, όσο αγωνίζονταν για να βγει το ΚΑΘΕΝΑ απ’ αυτά πρώτο;
2. Τι έκφραση είχαν, αφού αποφάσισαν, βοηθώντας το ένα το άλλο, να βγουν ΟΛΑ μαζί πρώτα;
3. Το παιδί που ήταν έτοιμο να πιάσει την κορδέλα του τερματισμού και να βγει πρώτο, αν το έκανε αυτό, σίγουρα θα ένοιωθε μεγάλη ΧΑΡΑ. Όταν, βοηθώντας το ένα το άλλο, βγήκαν όλα τα παιδιά νικητές, πιστεύετε ότι η χαρά που ένοιωσε ήταν μεγαλύτερη ή μικρότερη;
4. Πόσο σωστή σας φαίνεται η φράση «Χαρά που μοιράζεται γίνεται διπλή και λύπη που μοιράζεται γίνεται μισή»;
5. Κάποιος είπε «Ο Θεός μας έφτιαξε διαφορετικούς, όχι για να ξεχωρίζουμε ο ένας απ’ τον άλλον, αλλά για να ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ο ένας τον άλλον».
Συμφωνείτε με αυτή τη φράση και πώς θα μπορούσε να επηρεάσει τη στάση μας απέναντι στη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ του άλλου; Αποτελεί απειλή ή ευκαιρία για να συμπληρώσουμε ο ένας τα κενά του άλλου; Ποια στάση πιστεύετε ότι θα σας έκανε πιο χαρούμενους;
6. "Όταν έχω κάτι (ικανότητες, γνώσεις, κλπ.) και το κρατώ για τον εαυτό μου, είμαι ΚΑΛΟΣ. Όταν, όμως, αυτό το μοιράζομαι και με τους άλλους, είμαι ΑΡΙΣΤΟΣ (ο καλύτερος)".
Πώς σας φαίνεται αυτή η φράση και πώς θα μπορούσε να επηρεάσει τον αγώνα σας να γίνεστε όλο και καλύτεροι;
Δεν υπάρχουν σωστές ή λάθος απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα. Οι απαντήσεις που θα δώσει ο καθένας σας θα δοκιμαστούν από την ίδια την εφαρμογή τους στη ζωή σας.
Θέλω, όμως, να θυμάστε ότι ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΕΤΕ!
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου