ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΩ!...


...ΑΝ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΝΟΣ ΕΜΒΟΛΙΟΥ...


1. ...ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΕΜΒΡΥΪΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΩΝ ΣΕΙΡΩΝ, σε οποιοδήποτε στάδιο παραγωγής του (η χρήση οποιασδήποτε άλλης κατηγορίας κυτταρικών σειρών, που η αφαίρεση των αρχικών βλαστοκυττάρων που τις δημιούργησαν δεν είχε ως προϋπόθεση τον θάνατο ανθρώπινης ύπαρξης, δεν μου δημιουργεί κανένα ηθικό ζήτημα) και...


2. ... ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ M-RNA, μια τεχνολογία που, για πρώτη φορά, χρησιμοποιείται σε μαζικούς εμβολιασμούς και δεν συνιστά, απλά, μια εξέλιξη στον τρόπο δράσης των εμβολίων (γι' αυτό και δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα από την εφαρμογή εμβολίων του παρελθόντος άλλης τεχνολογίας), αλλά μια πραγματική επανάσταση:

Συγκεκριμένα, ενώ στα μέχρι τώρα εμβόλια το αντιγόνο ("εχθρός") εισερχόταν έτοιμο (με το εμβόλιο) στον οργανισμό, προκαλώντας την δημιουργία αντισωμάτων για να το πολεμήσουν, με την τεχνολογία m-rna, εισέρχεται μόνο η πληροφορία για να το κατασκευάσει ο ίδιος ο οργανισμός, δημιουργώντας, στη συνέχεια, αντισώματα που θα το πολεμήσουν (πραγματικά, ευφυέστατη μέθοδος για "εχθρούς" που δημιουργεί ο ίδιος ο οργανισμός μας -π.χ., καρκινώματα-, αλλά για ιούς, που έρχονται "απ' έξω", ποιος ο λόγος; ).


ΑΝΤΙΕΜΒΟΛΙΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ και δεν θα γίνω ποτέ.

Κι εγώ και τα παιδιά μου έχουμε κάνει όλα τα εμβόλια που μας σύστησε ο γιατρός μας (όχι μόνο τα λεγόμενα "υποχρεωτικά").


ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ για τις δύο παραπάνω προϋποθέσεις, που θέτω για τον εμβολιασμό μου, τα πήρα μέσα ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΠΗΓΕΣ και από ενημερωτικές για τα εμβόλια ημερίδες ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΦΟΡΕΩΝ.


Το μόνο που ΖΗΤΩ είναι το αυτονόητο ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ του ΕΜΒΟΛΙΟΥ που θα κάνω.


Τίποτα παραπάνω, αλλά και τίποτα λιγότερο...


Υ.Γ. : Γνωρίζω άνθρωπο, που, για να κάνει εμβόλιο που πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις, ταξίδεψε μέχρι την ... Αμερική!

Αυτός μπορούσε και το' κανε.

Εγώ δεν έχω τέτοιες οικονομικές δυνατότητες...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι πραγματικά λέει το κοράνι για τους Έλληνες.

Η αλήθεια ότι "η αποχή και το λευκό είναι ψήφος στο φανατισμό" και ο μύθος ότι "η ψήφος σε μικρό κόμμα είναι χαμένη ψήφος".

Φαράγγι Φόνισσας Ξυλοκάστρου: Η πανέμορφη Φόνισσα που κόντεψε να με ...φονεύσει!