Το τσακισμένο πεύκο

Κι αν η ζωή το τσάκισε
κι αν έγειρε στο χώμα,
είναι πλασμένο για ψηλά,
τον ουρανό κοιτάει ακόμα!

    Όχι, καλοί μου φίλοι, δεν είμαι ποιητής, ούτε και πιστεύω ότι έχω τέτοιο χάρισμα, απλά οι στίχοι αυτοί γεννήθηκαν μέσα μου όταν, σε έναν περίπατό μου στο δάσος Μουγκοστού, στην ορεινή Κορινθία, αντίκρισα το θέαμα αυτού του πεύκου που φαίνεται στην ακόλουθη φωτογραφία.


Στο πεύκο αυτό, κάποια χρόνια πριν, σε κάποια πιο "τρυφερή" ηλικία, κάποια φυσική ή και ανθρώπινη αιτία (μιας και βρίσκεται δίπλα στο δασικό δρόμο) τσάκισε τον κορμό του και μάλιστα τόσο, ώστε η κορυφή του να "βλέπει" το χώμα.
Όμως αυτό, φτιαγμένο από τη φύση του να αναζητά το απαραίτητο για την επιβίωσή του φως (φωτοτροπισμός), "μάζεψε τα κουράγια του" και ξαναστράφηκε προς τον ουρανό.
Μήπως κι εμείς δεν είμαστε πλασμένοι για το ίδιο; Κι εμείς, αν κι έχουμε τις "ρίζες" μας στο χώμα, η ψυχή μας δεν είναι φτιαγμένη για τον ουρανό; Όσα σκοτάδια άγνοιας και πλάνης κι αν προσπαθούν να την προσανατολίσουν προς στο "χώμα" και την ύλη, αυτή θ' αναζητά πάντα το φως της αλήθειας, χωρίς το οποίο, πιστέψτε με, δεν μπορεί να ζήσει.
Λοιπόν, όσες δοκιμασίες κι αν μας τύχουν στη ζωή, μην αφήσουμε την ψυχή μας να πεθάνει στρεφόμενη προς το "χώμα", αλλά πάντα να στρεφόμαστε ξανά προς τον "ουρανό" γιατί αυτή είναι η φύση μας!

Υ.Γ. Πρώτη δημοσίευση εδώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι πραγματικά λέει το κοράνι για τους Έλληνες.

Η αλήθεια ότι "η αποχή και το λευκό είναι ψήφος στο φανατισμό" και ο μύθος ότι "η ψήφος σε μικρό κόμμα είναι χαμένη ψήφος".

Φαράγγι Φόνισσας Ξυλοκάστρου: Η πανέμορφη Φόνισσα που κόντεψε να με ...φονεύσει!